czwartek, 20 marca 2014

Zakupy !

Cześć moi kochani !
Ponieważ Lucky nie miał karmy , smakołyków oraz przekąsek , trzeba było pojechać do sklepu zoologicznego , aby kupić mu potrzebne rzeczy. Niestety , ja nie mogłam jechać ze względu mojej choroby , ale ,,wolna" była mama , więc wysłałam ją na psie zakupy.
Sporządziłam dokładną listę , jednej rzeczy (dropsy) , ale nie było to mi ani psu potrzebne do szczęścia :)

Pierwszymi rzeczami są 2 kosteczki z firmy 8in1 . Lucky jest wniebowzięty kiedy je dostaje. Są 2 rodzaje z tego co wiem : jedna ma za zadanie czyścić ząbki naszemu psu , a druga jest z kurczakiem.Jedna taka kostka kosztuje 4,50 zł :)
Kolejną rzeczą są smakołyki z firmy , z którą pierwszy raz się zetknęłam. Skład jest dobry , wielkość kosteczek dobra. Koszt to 8,90 zł :)
Kolejna rzecz to czekolada dla psa z firmy Trixie. Kosztuje 6, 90 zł , psu bardzo smakuje. Więc jeżeli twój pies prosi cię o kawałek czekolady - daj mu psią wersję ! :)
Przedostatnia rzecz to karma z firmy ACANA. To jest Pacifika , młodemu bardziej ona smakuje niż Puppy Smal Breed. Woli po prostu ryby ! ;) 340 g kosztuje zł 18 , więc jak na tak dobra firmę to warto kupić ten produkt :)

Ostatnią rzeczą są maty do załatwiania się z firmy 8in1 . Kosztowały 32 zł.
To tyle na dziś.
Cześć !




1 komentarz: