wtorek, 4 marca 2014

l Zmiany l / l Postępy l

Cześć Moi Drodzy !
Dzisiaj mam dla was post , który tak naprawdę podsumowuję ten udany miesiąc co do tresury Lucky'iego.
Tresura
  • Nauka Czystości
Zobaczyłam postępy w nauce czystości , Lucky już bardzo często załatwia się na matę , czasem jednak popuści na dywan , czy na panele.
  • ,,Podaj Łapę" Zaliczone !
Z tego postępu jestem naprawdę dumna. Nauczyłam mojego szczeniaczka dawać łapkę ! Zrobiłam to naprawdę przypadkowo , jeżeli chcecie wiedzieć jak to zrobiłam - piszcie z chęcią zrobię filmik :)
  • Mniejsze ciągnięcie na spacerach
Od kiedy regularnie Lucky jest wyprowadzany na podwórze zauważyłam , ze mniej się ciągnie na smyczy. Jest to też duży postęp , ponieważ gdy widzi jakieś zwierzę to gna do niego z merdającym ogonkiem . Teraz jednak jest bardziej opanowany :)

Zmiany
  • Magazyn ,,Przyjaciel Pies "        
Od lutego kupuję miesięczniki ,,Przyjaciel Pies" . Są tam naprawdę przydatne informacje o różnych rasach , reklamują świetnej jakości przekąski/karmy/smakołyki , dają świetne porady , znamy każdą nowość na rynku , z każdym numerem odkrywamy jeden blog. Lektura kosztuje 6.90 i jest warta swojej ceny !
  • Zmiana smakołyków
Zmieniłam też smakołyki , które są tańsze , ale tak samo ich skład jest dobry i tak samo smakują psu jak te z Brit. Nie zrezygnowałam z tamtych , po prostu chciałam wypróbować inne
 
                          
                                                                                                               


 
 
Na razie tyle zrobiliśmy postępów i zmian w psim życiu Lucky'iego :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz