wtorek, 11 lutego 2014

,,Walentynkowe Prezenty"


Tytuł postu wzięłam w cudzysłów , ponieważ był to czyściutki przypadek , że w ten czas , kiedy kupuje się prezenty swojej drugiej połówce to ja kupiłam coś Lakusiowi  :D
Po prostu byłyśmy z mamą w galerii i dlaczego nie miałyśmy wejść do naszego ukochanego Kakadu ? :) ( Ich strona internetowa i sklep internetowy za razem  : KLIK )
Od razu przepraszam za jakość zdjęć , ale jutro byście nie mogli zobaczyć kosteczki z 8in1 , prawdopodobnie nie zostałoby (jak zawsze) nic z niej :D

Pierwsza rzecz to kostka z firmy 8in1 , którą kupuję zawsze , gdy jestem w Kakadu. Kosztuje bardzo tanio , a pieskowi smakuje.
 
Kolejna rzecz to paluszki z firmy MACED , którą uwielbiam za ich tanie i dobre produkty :) Lucky miał do czynienia tylko z paluszkami z rybą , jednak gdy zobaczyłam , że dostępny jest  inny smak , od razu wzięłam na próbę. Jeszcze ich nie jadł , ale sądzę , że mu zasmakuję ☺
 

Na koniec kupiłam mojemu czarnuchowi kolejną karmę :o W domu posiadamy już 3 , mianowicie : tą dla dorosłych , z firmy Bosch no i tą z firmy Brit.
Powiem wam , że ta z Boscha pójdzie do moich psów podwórkowych , a tą dla dorosłych niech już mój piesek dokończy , weterynarz z resztą mówił , ze nic się nie stanie jak zje dla dorosłych psów coś.
Ta z Brit sprawdza się świetnie ! Bardzo mu smakuje , a karma jest malutka na tyle , aby Lucky mógł ją nawet połknąć bez problemu !
Skład tej karmy jest też dobry , cena też jest dobra. Za 1 kg zapłaciłam 17 zł z groszami , a za 3 kg zapłaciłabym 39.99 z tego co widziałam :)
To wszystko , co mam wam do pokazania , jeżeli chodzi o te ,,Prezenty" ;)

Do następnego postu ! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz